بهترین سایت های کسب Bitcoin رایگان

بهترین سایت های کسب Bitcoin رایگان با کلیک کردن بر رروی آگهی های تبلیغاتی و ...
آپلود عکس

بهترین سایت های کسب Bitcoin رایگان

بهترین سایت های کسب Bitcoin رایگان با کلیک کردن بر رروی آگهی های تبلیغاتی و ...

سایت Bit Fun , کسب درامد با بازی کردن

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۲۴ ب.ظ | BTC BTC | ۰ نظر

سایت Bit Fun یکی از سایت های معتبر و جالب برای بدست اوردن درامد رایگان می باشد , در این سایت شما میتوانید صرفا با باز نگه داشتن صفحه این سایت درامد کسب کنید , این سایت به ازای هر ثانیه که شما صفحه این سایت را باز گذاشته باشید به شما ساتوشی پرداخت میکند .

 ساتوشی های شما به اکانت سایت coinpot شما پرداخت میشوند و شما میتوانید پس از رسیدن مبلغ درامدتان به مقدار مشخصی ساتوشی هایتان را به اکانت بیتکوین خود منتقل کنید , تنها کاری که باید بکنید این سات که ساتوشی هایتان را به بیت کوین تبدیل کنید که این کا به اسانی در سایت coinpot قابل انجام است , و سپس بیت کوین های خود را به اکانت اصلی خودتان منتقل کنید.

این سایت و دیگر سایت های وابسته به coinpot از بهترین و سریع ترین راه های کسب درامد اینترنتی و بیت کوین میباشند , بهتر است که برای نتیجه گیری سریعتر در تمام این سایت ها عضو شوید , بدین صورت میتوانید درامدتان را از سایت coinpot و زیرمجموعه هایش به 200 دلار در ماه برسانید و با معرفی کردن اعضای جدید درامد خود را بیشتر کنید . 

دقت کنید که ورود روزانه و مرتب شما به این سایت و دیگر سایت ها باعث افزایش درامد پرداختی به شما میشود و درامد شما میتواند تا 200 درصد افزایش پیدا کند , پس حتما حداقل یک بار در روز به این سایت ها سر بزنید .

  • BTC BTC

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی