بهترین سایت های کسب Bitcoin رایگان

بهترین سایت های کسب Bitcoin رایگان با کلیک کردن بر رروی آگهی های تبلیغاتی و ...
آپلود عکس

بهترین سایت های کسب Bitcoin رایگان

بهترین سایت های کسب Bitcoin رایگان با کلیک کردن بر رروی آگهی های تبلیغاتی و ...

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

سایت Dogeminer

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱ ق.ظ | BTC BTC | ۰ نظر

سایت Dogeminer یک سایت برای ماین کردن بیت کوین میباشد , در این سایت علاوه بر این که شما میتوانید با بسته های مختلفی که با dogecoin خریداری میکنید dogecoin بیشتری را ماین کنید بلکه هر ساعت نیز میتوانید شانس خود را برای برنده شدن حداکثر 125 dogecoin امتحان کنید.

                                                   

این سایت از بهترین سایت های ماین می باشد زیرا میتوانید با درامدی که در خود سایت دارید بسته های جدید خریداری نمایید و سود بیشتری را از ماین کردن بدست اورید. 

برای عضویت در این سایت میتوانید بر روی بنر زیر کلیک نمایید.

سایت dogecoin

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷ ب.ظ | BTC BTC | ۰ نظر
dogecoin نیز همانند سایت های دیگر که زیرمجموعه coinpot میباشند به شما به ازای ماندن در صفحه سایت مبلغی را به صورن dogecoin پرداخت میکند , این سایت نیز همانند باقی سایت ها برای بازدید روزانه درصدی را بر روی مبلغ پرداختی به شما می افزاید . 

سایت های زیر نیز دقیقا مشابه سایت های moon bitcoin و dogecoin زیرمجموعه سایت coinpot میباشند و برای گرقتن مبلغ بیشتر و سریعتر به شما پیشنهاد میکنیم که در تمام انها عضو شوید , میتوانید هر روز این صفحات را باز کنید و به کارهای دیگر بپردازید و هر چند وقت یکباز جایزه تان را دریافت کنید.




سایت moon Bitcoin

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۸ ب.ظ | BTC BTC | ۰ نظر

سایت moon Bitcoin نیز از سایت های زیرمجموعه coinpot میباشد که به ازای باز نگه داشتن صفحه سایت مبلغی را به صورت ساتوشی به اکانت coinpot شما میپردازد , این سایت به ازای بازدید روزانه و مرتب شما هر روز درصدی را به مبلغ پرداختی شما اضافه میکند و شما میتوانید با ریفر گیری درامد خود را بیشتر و بیشتر کنید .

حواستان باشد که پنجره این سایت را در مرورگرتان باز بگذارید تا به صورت خودکار درامد کسب کنید , تنها کاری که باید بکنید باز کردن این سایت است و سپس میتوانید به باقی کارهای خود بپردازید , هر چند وقت یکبار نیز درامد خود را به اکانت coinpot خود منتقل کنید.

سایت Bonus Bitcoin

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۳ ب.ظ | BTC BTC | ۰ نظر

سایت Bonus Bitcoin یکی دیگر از سایت های زیرمجموعه coinpot , این سایت نیز درامد شما را تنها به پاس باز نگه داشتن صفحه سایت به مدت 15 دقیقه به صورت ساتوشی به اکانت coinpot شما میپردازد .

این سایت نیز به ازای بازدید روزانه شما مبلغ بیشتری را به شما میپردازد و شما با عضو گیری برای این سایت میتوانید درامدتان را به صورت چشمگیری افزایش دهید , عضو شدن در این سایت برای بدست اوردن درامد بیشتر و سریعتر در سایت coinpot به شما پیشنهاد میشود.

سایت Bit Fun , کسب درامد با بازی کردن

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۲۴ ب.ظ | BTC BTC | ۰ نظر

سایت Bit Fun یکی از سایت های معتبر و جالب برای بدست اوردن درامد رایگان می باشد , در این سایت شما میتوانید صرفا با باز نگه داشتن صفحه این سایت درامد کسب کنید , این سایت به ازای هر ثانیه که شما صفحه این سایت را باز گذاشته باشید به شما ساتوشی پرداخت میکند .

 ساتوشی های شما به اکانت سایت coinpot شما پرداخت میشوند و شما میتوانید پس از رسیدن مبلغ درامدتان به مقدار مشخصی ساتوشی هایتان را به اکانت بیتکوین خود منتقل کنید , تنها کاری که باید بکنید این سات که ساتوشی هایتان را به بیت کوین تبدیل کنید که این کا به اسانی در سایت coinpot قابل انجام است , و سپس بیت کوین های خود را به اکانت اصلی خودتان منتقل کنید.

این سایت و دیگر سایت های وابسته به coinpot از بهترین و سریع ترین راه های کسب درامد اینترنتی و بیت کوین میباشند , بهتر است که برای نتیجه گیری سریعتر در تمام این سایت ها عضو شوید , بدین صورت میتوانید درامدتان را از سایت coinpot و زیرمجموعه هایش به 200 دلار در ماه برسانید و با معرفی کردن اعضای جدید درامد خود را بیشتر کنید . 

دقت کنید که ورود روزانه و مرتب شما به این سایت و دیگر سایت ها باعث افزایش درامد پرداختی به شما میشود و درامد شما میتواند تا 200 درصد افزایش پیدا کند , پس حتما حداقل یک بار در روز به این سایت ها سر بزنید .

سایت freebitcoin , بیتکوین رایگان تا سقف 200 دلار در هر ساعت

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۰۹ ب.ظ | BTC BTC | ۰ نظر

سایت freebitcoin یکی از معتبرترین و قدیمی ترین سایت های کسب بیت کوین رایگان میباشد , با سیستم کسب درامد این سایت شما میتوانید تا سقف 200 دلار در ساعت بدون داشتن هیچ ریفری بدست اورید .

شیوه کار این سایت بدین گونه است که شما میتوانید هر ساعت با کلیک بر روی دکمه roll شانس خود را برای بدست اوردن بیت کوین تا سقف مشخصی که معادل 200 دلار است امتحان کنید , جایزه ای که بدست می اورید با توجه به شماره ای که برایتان بدست امده متفاوت می باشد , میتوانید جایزه ها را در عکس مشاهده نمایید.

freebitcoin

علاوه بر بیت کوینی که هر بار با کلیک بر دکمه roll بدست میاورید , 2 بلیت بخت ازمایی نیز به شما داده میشود , هر چه تعداد بلیت بیشتری داشته باشید شانس بیشتری را برای دریافت جایزه بخت ازمایی که یک عدد بیت کوین میباشد به دست خواهید اورد.

این سایت یکی از معتبر ترین سایت های بیت کوین رایگان میباشد و به شما پیشنهاد میکنیم که در آن عضو شید , چرا که شما میتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای و تنها با امتحان شانس خود در هر ساعت بیت کوین بدست اورید , برای عضویت در این سایت بر روی بنر زیر کلیک کنید.